7 Ocak 2024 Pazar

2023 Yılı



2023 yılı da bitti. Sevinçleri, hastalıkları, ölümleri, mutlu zamanları, sıkıntıları ile yıllar hayatımızdan akıp geçiyorlar.

2023 yılı benim için iyi geçmedi. İlk önce hiç beklenmedik şekilde Bypass ameliyatı oldum. Emekli Hayat'a  onun hikayesini yazdığım için burada tekrar anlatmıyorum. Ameliyatı Mart ayında oldum.

Henüz ameliyat sonrası iyileşme dönemindeyken Haziran ayında da annemi kaybettim. Ameliyatım gibi annemin vefatı da beklenmedik şekilde oldu. Hiç hasta yatmadan adeta ayakta bu dünyadan göçtü gitti. Hep dua ederdi iki gün yatak üçüncü gün toprak diyerek...İki gün de yatmadı..Allah rahmet etsin. Annemin vefatını da  Emekli Hayat'a yazmıştım.

Yılın son aylarında evimiz ile ilgili gelişmeler yaşadık.1983 yılından beri 40 yıl oturduğumuz Kozyatağı'ndaki evimiz kentsel dönüşüme verildi. Yöneticimiz 1,5 yıl önce Büyükşehir Belediyesi'nin yapı kuruluşu olan Kiptaş'a başvurmuş..Sıramız gelmiş, bir dizi toplantılar, itirazlar, endişeler sonunda yeterli çoğunluk sağlanarak Kiptaş ile sözleşmeler yapıldı. Şimdi süreç için takvim çalışmaya başladı, bazı komşularımız taşındılar. Bir taraftan olası depreme karşı yenilenmiş bir ev olacak bu iyi bir şey fakat yıllarca oturduğumuz, oğlumun doğduğu bebeklik ve gençlik yıllarını yaşadığı ve daha bir çok anılarımıza ev sahipliği yapan evimizden ayrılmak bana zor geliyor. Hayırlısı olsun diyelim.

Geçen yıl pek gezemedik seneyi Eskişehir ve Roma gezileri ile bitirdik.

2024 yılının sağlık, huzur, mutluluk ve barış içerisinde geçmesini diliyorum.

2 yorum:

  1. Hayırlısı olsun, kolay gelsin, taşınma işleriniz yolunda gitsin. :)
    Gerçekten 40 sene dile kolay, insana çok zor gelecek bir ayrılış olmalı. yeni evinizin daha güvenli olacağını düşünmek o zorluklar için biraz destek olacaktır size, Sevgili Komşum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili komşum, kusura bakmayın, şimdi gördüm yazdıklarınızı çok teşekkür ederim.. umarım 2024 herkese güzellikler, sağlık ve huzur getirir.

      Sil